ISKRA

Πέμπτη25 Μάι 2017
Text size
  • Μεγένθυση μεγέθους font
  • Κανονικό μέγεθος font
  • Σμύκρινση μεγέθους font
Home ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΕΣ Ο Δ. ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ

Ο Δ. ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ

E-mail Εκτύπωση PDF

(Κυρ. 9/10/16 - 21:10) 

Θέλει η ηγεσία του ΚΚΕ μια αντιμνημονιακή ανατροπή στη χώρα;  

Θέλει ηγεσία του ΚΚΕ να ανακοπεί η μνημονιακή επίθεση, να στηριχτούν και να ενισχυθούν οι εργασιακές και κοινωνικές κατακτήσεις;  

Θέλει η ηγεσία του ΚΚΕ να δικαιωθούν οι συνταξιούχοι που δέχτηκαν τις προάλλες βροχή τα χημικά;  

Ή πιστεύει ότι μπορεί να ανακουφιστούν όσο κυβερνά ο Τσίπρας και τα μνημονιακά κόμματα;  

Έχει τέτοιες αυταπάτες;  

Θέλει η ηγεσία του ΚΚΕ να ακυρωθούν τα μνημόνια, να ανασάνει τώρα ο τόπος και ο λαός και να ανοίξει για τη χώρα ένας αξιόπιστος δρόμος κοινωνικών μετασχηματισμών με ορίζοντα το σοσιαλισμό;  

Θέλει και επιδιώκει η ηγεσία του ΚΚΕ μια άμεση ανατροπή με ένα μεταβατικό πρόγραμμα ή περιμένει να είναι εκείνη η ηγεσία που θα έχει την ευθύνη ότι επί των ημερών της γκρεμίστηκαν και διαλύθηκαν όσα οι εργαζόμενοι και ο λαός κατέκτησαν σταδιακά με θυσίες και αίμα εδώ και δύο αιώνες;  

Διότι ευθύνη δεν έχουν μόνο αυτοί που γκρεμίζουν αλλά μερίδιο ευθύνης έχουν και όσοι δεν θέλουν να κάνουν όσα πρέπει και μπορούν για να σταματήσουν την κατεδάφιση.  

Δυστυχώς, η ηγεσία του ΚΚΕ δεν θέλει καμιά αντιμνημονιακή ανατροπή στη χώρα!  

Την ακύρωση των μνημονίων την θεωρεί ανεπαρκή και αυταπάτη.

To KKE, επίσης, δεν θέλει την έξοδο της χώρας από την ευρωζώνη και το πέρασμα στο εθνικό νόμισμα στη βάση ενός ριζοσπαστικού αντινεοφιλελεύθερου προγράμματος σε σύγκρουση με την ΕΕ.  

Για την ηγεσία του ΚΚΕ το εθνικό νόμισμα συνιστά ''καταστροφή'' (φράση από τον Δημ. Κουτσούμπα) και το ριζοσπαστικό πρόγραμμα αποτελεί σκέτο ρεφορμισμό και αυταπάτη!  

Το ΚΚΕ ακόμα δεν θέλει ούτε και την έξοδο από την ΕΕ χωρίς αυτή να είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εγκαθίδρυση του αναπαλαιωμένου ''υπαρκτού σοσιαλισμού'' και την ''κοινωνικοποίηση'', όπως λέει, όλων των ''μέσων παραγωγής''.  

Για το ΚΚΕ όσο αυτός ο στόχος του ''υπαρκτού σοσιαλισμού'' στη χώρα δεν μοιάζει δυνατός, τότε οποιαδήποτε άλλη ανατρεπτική διαδικασία, όσο ριζοσπαστική και αν είναι, συνιστά αποπροσανατολιστική μεθόδευση ''οπορτουνιστών'' και παγίδα.  

Αντί, λοιπόν, να καλλιεργούνται αυταπάτες και να συνεργασθεί το ΚΚΕ με όσους έχουν αντιμνημονιακές ''ψευδαισθήσεις'', τότε, για την ηγεσία του ΚΚΕ, ''καλύτερα'' το μνημονιακό σύστημα.  

Και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή!

Αυτή είναι η ''ανομολόγητη'' στάση του ΚΚΕ, την οποία υπηρετεί με εκπληκτική, σχεδόν, κυνική, συνέπεια στην πράξη.  

Γι' αυτό, καθόλου δεν εξέπληξε η απάντηση του Δημ. Κουτσούμπα στο ερώτημα του Βασ. Σκουρή και της Κυριακάτικης Real, με την οποία έκλεισε για άλλη μια φορά την πόρτα της συνεργασίας με τη ΛΑ.Ε αλλά και κάθε άλλη αριστερή ή αντιμνημονιακή δύναμη. (Βλέπε ολόκληρη την ερώτηση και απάντηση του Δημ. Κουτσούμπα παρακάτω).  

Κλείνοντας, όμως, την πόρτα της συνεργασίας, ο Δημ. Κουτσούμπας ανοίγει ακόμα περισσότερο την πόρτα του κοινωνικού ''φρενοκομείου'', διότι από τα πράγματα, κάνει ένα θείο δώρο στην κυβέρνηση Τσίπρα και το μνημονιακό σύστημα.  

Διότι για τον Τσίπρα και το μνημονιακό μπλοκ, μια αριστερή αντιμνημονιακή συμπαράταξη και ένα αριστερό, προοδευτικό, πατριωτικό, δημοκρατικό αντιμνημονιακό μέτωπο αποτελούν φόβο και τρόμο και έναν αληθινό εφιάλτη.  

Διότι το μόνο που φοβάται πραγματικά το σημερινό σύστημα είναι ένα σύγχρονο ΕΑΜ, χωρίς, όμως, Λίβανους και Βάρκιζες.  

Μήπως, όμως, για να κλεισθεί ο δρόμος του μετώπου σήμερα, θα πρέπει να σκιασθεί και η μεγάλη ΕΑΜΙΚΗ κληρονομιά, ως παρέκκλιση από την κατά Κουτσούμπα κομμουνιστική ορθοδοξία;

Δυστυχώς και αυτό γίνεται εδώ και αρκετό καιρό από τους ''ιστοριογράφους'' του ΚΚΕ, υπό τις ευλογίες της ηγεσίας του.

Ν.Ζ

Στη συνέχεια, η Iskra παραθέτει την απάντηση του Δημ. Κουτσούμπα στην ερώτηση του Βασίλη Σκουρή για τη συνεργασία του ΚΚΕ με την Λαϊκή Ενότητα και την Πλεύση Ελευθερίας:

Στο Φεστιβάλ απευθύνατε πρόσκληση στους αριστερούς πολίτες για συστράτευση με το ΚΚΕ. Γιατί αποκλείετε τις ηγεσίες; Γιατί π.χ. δεν μπορεί να συνεργαστείτε με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου ή τον Παναγιώτη Λαφαζάνη;

Να πάμε, δηλαδή, και να συμβάλλουμε στη δημιουργία νέων αυταπατών; Αφήστε που όλοι αυτοί έχουν μεγάλες ευθύνες για το αριστερό άλλοθι που έδωσαν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Και διαφοροποιήθηκαν την τελευταία στιγμή για να διασωθούν πολιτικά. Από άποψη ουσίας αναμασούν τα ίδια ουτοπικά, για φιλολαϊκές λύσεις εντός του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης, με αρκετές δόσεις προπαγανδιστικού λαϊκισμού. Πλέον υπάρχει αρκετή πείρα σε όλους.


Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016


 

Σχόλια  

 
-5 #25 Γιώργος Θαλάσσης 20-11-2016 12:20
Θα πρέπει η μαρξιστική διανόηση να ασχοληθεί σοβαρά με την μετάλλαξη της φυσιογνωμίας του ΚΚΕ τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά το 17ο συνέδριο. Στο σημαντικότερο ντοκουμέντο του ΚΚΕ -στο πρόγραμμά του- αναφέρετε: «Σε κάθε περίπτωση, το μέλλον της ΕΕ και της Ευρωζώνης δεν καθορίζεται μόνο από τα ιμπεριαλιστικά σχέδια, γιατί οι αντιθέσεις έχουν τη δική τους δυναμική. Οποιαδήποτε επιλογή της αστικής διαχείρισης θα έρχεται σε σύγκρουση με τα εργατικά και λαϊκά συμφέροντα σε όλα τα κράτη – μέλη της Ευρωζώνης.» Λοιπόν, το μέλλον της Ε.Ε. εξαρτάται από τα εργατικά και λαϊκά συμφέροντα, αυτό αποτελεί σύγκλιση με τις σοσιαλδημοκρατι κές αυταπάτες περί Ευρώπης των λαών . Μάλιστα ο Μάκης Παπαδόπουλος, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, υπεύθυνος του Τμήματος Οικονομίας το πάει ένα βήμα πάρα πέρα (έτσι είναι ο οπορτουνισμός, αυτοτροφοδοτούμ ενος, ξεκινάει από ένα βηματάκι και μετά γίνεται τρεχαλητό) λέει λοιπόν : «Ο στόχος για αποδέσμευση από την ΕΕ, ενταγμένος σε γραμμή ανατροπής, πρέπει να αποτελέσει στόχο πάλης όλων των ευρωπαϊκών λαών και όχι μόνο στους αδύναμους κρίκους της.»
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Od07UZhnAHMJ:prevezaredwave.blogspot.com/2011/07/7.html+&cd=5&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-b
Ανατρέπεται ολόκληρη η λενινιστική τακτική περί αδύναμου κρίκου, το βασικό εργαλείο ανατροπής του καπιταλισμού.
Πέρα από την ιδεολογικο-πολιτική μετάλλαξη, στην τρέχουσα πολιτική το ΚΚΕ όλο και περισσότερο δεν διστάζει να έλθει κόντρα στα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Ας θυμηθούμε την ευαρέσκεια του Κουτσούμπα στη Σύρο για το 3ο μνημόνια, αλλά κυρίως την μανιασμένη εναντίωση του ΚΚΕ στο ΟΧΙ.
Παράθεση
 
 
-25 #24 Λεωνιδας απο βορρα 25-10-2016 19:56
Προς #22 L. και #21 Ω.. Σιγα ρε συντροφοι, μη μας "λιωνετε" τοσο αγρια σαν οδοστρωτηρας ολους εμας τους οπορτουνιστες, ρεβιζιονιστες, ασυνεπεις, ανοητους και χαζους αν προτιματε. Και για να συνεχισουμε το καλαμπουρι, επιμενω στο "Ισχυει το παλιο σλογκαν του ΚΚΕ "οι κομουνιστες εργοδοτες καταπιεζουν μεχρι τελευταιας σταγονας αιματος τον εργατη, για να τον κανουν να....ξυπνησει"?Και σε ποια ταξη ανηκουν αυτοι οι κυριοι, στην "εργατικη" μηπως?" και περιμενω απαντηση ( καποιοι παλιοι εργαζομενοι που ανηκαν οντως στην εργατικη ταξη, ασχετα αν "προβιβαστηκαν" σε μικροαστους ξερουν πολυ καλα τι εννοω)
Παράθεση
 
 
+48 #23 lathranagnostis 18-10-2016 20:23
Οι άνθρωποι που μέχρι χτες προσπαθούσαν, με κάθε τρόπο, θεμιτό ή αθέμιτο, να πειθαναγκάσουν το ΚΚΕ να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, και να δώσει αριστερό άλλοθι, βγαίνουν σήμερα ως κήνσορες και κάνουν επερωτήσεις, γιατί το ΚΚΕ αρνείται ξανά να μην συμμετάσχει στην επόμενη εξαπάτηση του λαού που προετοιμάζουν!
Παράθεση
 
 
+24 #22 L. 18-10-2016 09:40
[quote name="Λεωνιδας απο βορρα"]Γιατι αναφερεστε συνεχεια στις συμφωνιες Λιβανου- Καζερτας Ο..... Σιαντος εμποδισε τον κοκκινο στρατο να μπει στην Ελλαδα, Η ιστορια πρεπει να μας διδασκει και να μην κατανταει σε "παραμυθακι της Χαλιμας", γιατι δεν πειθει.
Eντάξει αυτό το έγραψες για Καλαμπούρι να γελάσουμε.
Παράθεση
 
 
+27 #21 Ω. 18-10-2016 09:12
[quote name="Λεωνιδας απο βορρα"]D.Διασαφηνειστε επιτελους τους ορους "λαικο μετωπο", "κοινωνικη συμμαχια", . "λαικη συμμαχια", "πολιτικο μετωπο", που ο ενας αναιρει τον αλλο (συμφωνα με εσας) και δημιουργουν απολυτη συγχση στον μεσο ελληνα.Γιατι αναφερεστε συνεχεια στις συμφωνιες Λιβανου- Καζερτας παραγνωριζωντας παντελως τον εξωτερικο παραγοντα
Δεν υπάρχει καμμία σύγχηση. Λαική Συμμαχία η Κοινωνική είναι το ίδιο πράγμα και το έχουμε εξηγήση ακριβώς. Τα υπόλοιπα είναι ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ για την σωτηρία του. Αναφερόμαστε στην πραγματική αιτία της καταστροφής στο ΕΑΜ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ και τις Εγκληματικές συμφωνίες που ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ έφερε. Με ΕΑΜ Κοινωνική Συμμαχία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 ο λαός θα έπαιρνε την εξουσία τον Οκυτώβρη του 1944. Οποτε λογικό να πετάς την μπάλα στην εξέδρα
Παράθεση
 
 
+34 #20 Ω. 18-10-2016 08:51
Παραθέτοντας Δημήτρης Π.:
Προς Ι.Β. ΣΤΑΛΙΝ
Με προσκαλείς να έρθω στη "ΛΑΪΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ" για να παλέψουμε - όπως λες - για προσωρινά μέτρα ανακούφισης. . .
Δεν νομίζεις ότι "κατεβάζετε" πολύ τον πήχυ; Αυτά τα πετυχαίνει σήμερα η - καθόλου αριστερή βέβαια - κυβέρνηση, με την κάρτα σίτισης και τα συσσίτια . . .
Κρίμα στο ιστορικό, αγωνιστικό παρελθόν του ΚΚΕ . . . .

ΜΑΛΙΣΤΑ. Κατεβάζουνε πολύ τον πήχυ οι Κομμουνιστές που παλεύουνε μέσα απο την ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ μαζί με τον λαό σε ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΣΗ για προσωρινά μέτρα ανακούφισης με στόχο την Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Ενώ αντίστροφα ανεβάζεις πολύ τον πήχυ εσύ που μέχρι πέρυσι μας έλεγες το ίδιο παραμύθι για τον Σύριζα και απλά τώρα που ξεβρακώθηκε η ΑΡΙΣΤΕΡΑ πας για νέο ανάχωμα. Το ιστορικό αγωνιστικό παρελθόν του ΚΚΕ συνεχίζεται απαλαγμένο απο την Οπορτουνιστική ΣΚΟΥΡΙΑ των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ Δηλαδή την 5η ΦΑΛΑΓΓΑ
Παράθεση
 
 
-43 #19 Δημήτρης Π. 13-10-2016 21:14
Προς Ι.Β. ΣΤΑΛΙΝ
Με προσκαλείς να έρθω στη "ΛΑΪΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ" για να παλέψουμε - όπως λες - για προσωρινά μέτρα ανακούφισης. . .
Δεν νομίζεις ότι "κατεβάζετε" πολύ τον πήχυ; Αυτά τα πετυχαίνει σήμερα η - καθόλου αριστερή βέβαια - κυβέρνηση, με την κάρτα σίτισης και τα συσσίτια . . .
Κρίμα στο ιστορικό, αγωνιστικό παρελθόν του ΚΚΕ . . . .
Παράθεση
 
 
-31 #18 Λεωνιδας απο βορρα 13-10-2016 17:48
Ειπα οτι θελω σαφεις απαντησεις , οχι να κρυβεστε πισω απο τα don t like του σχολιου συντροφοι. (του ΚΚΕ) .Και προχωρω συγκεκριμενα.Διασαφηνειστε επιτελους τους ορους "λαικο μετωπο", "κοινωνικη συμμαχια", . "λαικη συμμαχια", "πολιτικο μετωπο", που ο ενας αναιρει τον αλλο (συμφωνα με εσας) και δημιουργουν απολυτη συγχση στον μεσο ελληνα.Γιατι αναφερεστε συνεχεια στις συμφωνιες Λιβανου- Καζερτας παραγνωριζωντας παντελως τον εξωτερικο παραγοντα?Ο..... Σιαντος εμποδισε τον κοκκινο στρατο να μπει στην Ελλαδα, η μηπως η απειλη με πολεμο απο τους δυτικους , που διεθεταν τοτε υπεροπλια?(πυρηνικα) Η ιστορια πρεπει να μας διδασκει και να μην κατανταει σε "παραμυθακι της Χαλιμας", γιατι δεν πειθει. Σημερα, υπαρχει εργατικη ταξη στην Ελλαδα? Τι παραγει και ποσους αριθμει?Ισχυει το παλιο σλογκαν του ΚΚΕ "οι κομουνιστες εργοδοτες καταπιεζουν μεχρι τελευταιας σταγονας αιματος τον εργατη, για να τον κανουν να....ξυπνησει"?Και σε ποια ταξη ανηκουν αυτοι οι κυριοι, στην "εργατικη" μηπως?
Παράθεση
 
 
+38 #17 T. 13-10-2016 15:51
Παραθέτοντας Λεωνιδας απο βορρα:
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Συμφωνω απολυτως μαζι σου.Και παρατηρω κατι, που πρεπει να κανει να υποβαλουν ερωτηση στον εαυτο τους οι συντροφοι της ΛΑ. ΕΝ. Στην iskra μπαινουν κατα 90% οπαδοι του ΚΚΕ, οι οποιοι το μονο που κανουν ειναι να επαναλαμβανουν τα ιδια και τα ιδια σαν διδκος γραμμοφωνου και να χαρακτηριζουν αρνητικα τα σχολια των (λιγων) διαφωνουντων. Φυσικα , ποτε δεν απαντανε συγκεκριμμενα στις αποριες και ερωτησεις.

Η Πρόκληση ισχύει και για τους δυό σας. Αφήστε τα Διασπαστικά κόλπα και ελάτε να παλέψουμε σε ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΣΗ στην ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για προσωρινά μέτρα ανακούφισης. Μέσα στους αγώνα γίνεται και η διαπάλη των απόψεων και οι Κομμουνιστές προβάλουμε την δικιά μας. Και η ζωή τα ξεκαθαρίζει όλα. Εμείς το επιδιώκουμε έχουμε τα Κότσια Εσεις...... σίγουρα φοβόσαστε την διαπάλη μπροστά στον λαό. ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ.
Παράθεση
 
 
+55 #16 Giorgos LA 13-10-2016 00:38
Αφού ρε παιδειά το ΚΚΕ είναι τοσο λάθος γιατί ασχολείστε μαζί του; Περιθωριακό θα καταλήξει αν εχετε δικιο με 5000 μέλη ενώ εσας που αγωνιζεστε θα σας ακολουθούν εκατομυρια.

Πρωτα εξηγήστε μας γιατί κανατε κυβέρνηση το Τσίπρα, το Δραγασάκη και το υπόλοιπο σκυλολόι και μετά ελάτε να μιλήσουμε. Εδώ μέχρι ένα χρόνο πριν δε καταλαβαίνατε ποιός είναι ο Δραγασάκης και ο Τσίπρας και τώρα πρέεπει να σας πιστέψουμε πως η πορεία του ΚΚΕ είναι λανθασμένη;

Μήπως το ΚΚΕ φταίει για τη πορεία του ΣΥΡΙΖΑ, αν είχε κάνει κυβέρνηση μαζί του τώρα θα ζο΄σαμε καλύτερα ή απλά θα είχε ξεφτιλιστεί και αυτό στη συνείδηση του λαού; Αν σας είχε ακούσει πριν δύο χρόνια το ΚΚΕ όλα αυτά που εσείς δηλώσατε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα είχε προαποφασισμένα δε θα γινόνταν; Μπρίκια πήγε να κολλήσει ο Τσίπρας στο Brookings πριν γίνει κυβέρνηση;

Έλεος πια όχι άλλο κάρβουνο!
Παράθεση
 
 
+41 #15 U. 12-10-2016 22:08
Παραθέτοντας TENEDOS:
Παραθέτοντας Θεοφανία Μανιάτη:
Αγωνισταράδες μου! σας φαίνεται .. λειψός ο Κουτσούμπας,το ΚΚΕ;!

Λειψός μπορεί να μην είναι ούτε βλάκας για να ελπίζει στην ανάκαμψη του κομμουνιστικού κινήματος παγκοσμίως κάτι που θα επιτρέψει να υλοποιηθούν τα φιλόδοξα σχέδια του Κ.Κ.Ε αλλά εντελώς ΠΡΟΔΟΤΗΣ αφού δεν υπολογίζει τους υποψήφιους άστεγους τους πλήρως φτωχοποιημένους πολίτες αυτής της χώρας , , αυτούς που αναγκάζονται να δουλεύουν σε συνθήκες νεοσκλάβων δεν υπολογίζει το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου -περιουσίας στα διεθνή αρπακτικά .. Και τα γράφει αυτά τα βαριά λόγια κάποιος που αγωνίστηκε ,ταυτίστηκε με αυτό το κόμμα μέχρι τα πρώτα χρόνια της νέας σκλαβιάς ..

ΜΑΛΙΣΤΑ..... Δεν είναι καλό το ΚΚΕ γιατί δεν βρήκε ένα τρόπο να σωθεί ο λαός την στιγμή που τα μέσα παραγωγής είναι στους Καπιταλιστές χοχοχοχοχοχο Πάντα τέτοια γελάσαμε με την ψυχή μας. Μη χαθείς.........
Παράθεση
 
 
-54 #14 Λεωνιδας απο βορρα 12-10-2016 18:03
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Συμφωνω απολυτως μαζι σου.Και παρατηρω κατι, που πρεπει να κανει να υποβαλουν ερωτηση στον εαυτο τους οι συντροφοι της ΛΑ. ΕΝ. Στην iskra μπαινουν κατα 90% οπαδοι του ΚΚΕ, οι οποιοι το μονο που κανουν ειναι να επαναλαμβανουν τα ιδια και τα ιδια σαν διδκος γραμμοφωνου και να χαρακτηριζουν αρνητικα τα σχολια των (λιγων) διαφωνουντων. Φυσικα , ποτε δεν απαντανε συγκεκριμμενα στις αποριες και ερωτησεις.
Παράθεση
 
 
+57 #13 J. 12-10-2016 07:48
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Μη ταλαιπωρείς τον ευατό σου άδικα. Δεν είναι κακό να πεις οτι σου αρέσει ο Καπιταλισμός........
Παράθεση
 
 
+46 #12 Ν. 11-10-2016 21:50
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Θέλεις να πεις που και πότε οι Τροτσκιστές μιλήσανε για Κοινωνική Συμμαχία Εργατών Αγροτών. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παράθεση
 
 
+53 #11 Μιχάλης. Κ 11-10-2016 18:55
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Θέλεις ένα Κ.Κ διακοσμητικό στοιχείο εγκλωβισμένο στον Καπιταλισμό μέσω του ποιό αποτελασματικού τρόπου. Των Πολιτικών Μετώπων και των Σταδίων ώστε την κρίσιμη στιγμή ο Καπιταλισμός να βρίσκει πλατύσκαλο....... για την Σωτηρία του όπως τον Οκτώβρη του 1944 με το ΕΑΜ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. Αλλαξε πλευρό. Αυτά ψοφήσανε το 1991.........
Παράθεση
 
 
+52 #10 Ι.Β. ΣΤΑΛΙΝ. 11-10-2016 13:20
Παραθέτοντας Δημήτρης Π.:
Παραθέτοντας Ηράκλειτος:
Αντί απάντησης στα ερωτήματα προτείνω σε όλους όσους αισθάνονται αριστεροί την υπερψήφιση του ΚΚΕ στις επερχόμενες εκλογές, διότι μόνο την άνοδο του κόμματος και την αυξημένη επιρροή του στην κοινωνία φοβάται το σύστημα.

Το σύστημα δεν σας φοβάται - αντίθετα σας χρειάζεται ως άλλοθι -, αφού σας έχει τόσα χρόνια στη Βουλή, με ένα μόνιμα ελεγχόμενο ποσοστό περί το 5%, ενώ φρόντισε, πολεμώντας με κάθε τρόπο, να περιορίσει τη δύναμη και φωνή της Λαϊκής Ενότητας - της μόνης πραγματικής αντιμνημονιακής δύναμης- , αφήνοντάς την εκτός Κοινοβουλίου και συνεχίζοντας με τις στημένες δημοσκοπήσεις . . . .

Eπειδή ο λαός ζει μια τραγωδία με την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που στηρίξατε με χέρια και με πόδια μια λύση έχεις. Να έρθεις στην ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ σε ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΣΗ να παλέψουμε για προσωρινά μέτρα ανακούφισης. Ταυτόχρονα γίνεται και η Ιδεολογική πάλη των απόψεων. Εμεις δεν την φοβόμαστε. Εσύ μάλλον φοβάσαι. Αν εχεις τα ΚΟΤΣΙΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ.....
Παράθεση
 
 
+44 #9 Ι.Β. ΣΤΑΛΙΝ. 11-10-2016 13:12
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Αντίθετα με ΕΑΜ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ θα είχε συνδέσει το Απελευθερωτικό με το Ταξικό και τον Οκτώβρη του 1944 θα έπαιρνε την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Με πολιτικόμέτωπο δεν γίνεται με τίποτα. ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.
Παράθεση
 
 
+42 #8 Ι.Β. ΣΤΑΛΙΝ. 11-10-2016 13:09
Παραθέτοντας Ζ.Φ:
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.

Κάνεις λάθος. Τα Πολιτικά Μέτωπα και τα ενδιάμεσα Στάδια ήτανε η Καταστροφή που Νομοτελειακά φέρανε ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ με αποτέλεσμα τον Οκτώβρη του 1944 να μη πάρει την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 και να δώσει χρόνο στην Αστική Τάξη να αλλάξει τον Συσχετισμό και να διαλέξει τον χρόνο. ......λαοκρατία σε καμμία πρίπτωση δεν σημαίνει Σοσιαλισμός.
Παράθεση
 
 
-60 #7 Ζ.Φ 11-10-2016 12:48
Προς υπολοίπους:
Πάει και το ΕΑΜ! Το τελειώσαμε κι΄αυτό! Αντί να χτυπάνε τον γάιδαρο, την Βάρκιζα, χτυπάνε όσα γιγάντωσαν και κατέστησαν λαϊκή δύναμη το ΚΚΕ και προσέδωσαν αξία στο Κομμουνιστικό κίνημα, το οποίο αλλιώς θα ήταν κάτι χειρότερο από ιστορικό περιθώριο και απόβλητο. Εμπρός τώρα για το ΚΚΕ του Κουτσούμπα , των μετριοτήτων, των άκαπνων, των γραφειοκρατών – και όσων απολαμβάνουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια του αστικού κόσμου για την ακίνδυνη “συνέπεια” τους. Ζήτω και πάλι, ζήτω το ΚΚΕ που δεν απειλεί κανένα και το ξαδελφάκι του την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Έχουν και οι δύο την ίδια μήτρα τον “υπαρκτό σοσιαλισμό” και τον Ανατολικογερμαν ικό μαρξισμό του Κοτζιά και το σοβιετικό μαρξισμό του μακαρίτη Σάρλη και καταλήγουν και οι δύο να αντιπροσωπεύουν σήμερα παραλλαγές του τροτσκισμού της χειρότερης μορφής.
Παράθεση
 
 
-65 #6 Δημήτρης Π. 11-10-2016 10:10
Παραθέτοντας Ηράκλειτος:
Αντί απάντησης στα ερωτήματα προτείνω σε όλους όσους αισθάνονται αριστεροί την υπερψήφιση του ΚΚΕ στις επερχόμενες εκλογές, διότι μόνο την άνοδο του κόμματος και την αυξημένη επιρροή του στην κοινωνία φοβάται το σύστημα.

Το σύστημα δεν σας φοβάται - αντίθετα σας χρειάζεται ως άλλοθι -, αφού σας έχει τόσα χρόνια στη Βουλή, με ένα μόνιμα ελεγχόμενο ποσοστό περί το 5%, ενώ φρόντισε, πολεμώντας με κάθε τρόπο, να περιορίσει τη δύναμη και φωνή της Λαϊκής Ενότητας - της μόνης πραγματικής αντιμνημονιακής δύναμης- , αφήνοντάς την εκτός Κοινοβουλίου και συνεχίζοντας με τις στημένες δημοσκοπήσεις . . . .
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
•Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) και η γραφή με κεφαλαία (Caps) .
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
Προσοχή: 1. Η σελίδα λειτουργεί σε εθελοντική βάση. Τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.
2. Όσοι και όσες απευθύνονται στη διαχείρηση με απορίες και ερωτήσεις είναι απαραίτητο να αναγράφουν και το e-mail τους για τη δυνατότητα απάντησης.

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Ημερολόγιο

---000_ekdilosipleistiriasmoithesniki

****************************

---000_toliosxania

****************************

---000_ekdilosiperisteri

****************************

---000_Sakellaropoulos_Beloyannis

***********************

---000_Stathis_Antifasistika

*******************

---000_pirogapagkpolem

Στρατής Γατελούζος

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΛΑ.Ε,. ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ

ΣΤΟ BLUE SKY ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ - 20/1/2016

*****************

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟ ART CHANNEL & ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΑΡΤΗΡΙΑ» ΤΗΣ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΣ ΣΑΒΒΟΡΓΙΝΑΚΗ – 6/9/2016

*******************************************

Ο ΠΑΝΑΓ. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ", ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ "VMEDIA"

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ MeNeL@o (25/5/2016)

*******************************************

Ο ΔΗΜ. ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΙΜ. ΛΙΑΤΣΟΥ

"KONTRA 24(KONTRA CHANNEL) 22/06/2016

ΓΙΑ BREXITΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΛΑ.Ε

********************************************

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟ VORTAL.TV ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κ. ΚΟΥΡΟ ΣΤΙΣ 28/6/2016

*****************

Ο ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΣΤΗ «ΓΙΑΦΚΑ» ΜΕ ΤΟΝ ΣΠ. ΧΑΡΙΤΑΤΟ (ALPHA 9,89 FM, 04/07/16)

*****************


---000logo_gia_ISKRA

******************

---000_Travlos-Tzanetatos_vivlio

************

---000_eg_Althusser____cover

************

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ «ΛΑΪΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

 ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

---------------------------------------------------------000000000000000000000000alogo

************************************************************

10841463_874492109250962_1737608452_n

E-mail ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

iskranews@gmail.com

*************************

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ
ΣΤΑ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΤΙΣ 3:00 Μ.Μ.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ
ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
ΣΠΙΤΙΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

*************************

ΤΑ "ΚΟΚΚΙΝΟΠΙΠΕΡΑΤΑ" ΤΗΣ Iskra

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ


*************************

---000_ekdilosithermansi

8888888***************

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑ CHANNEL ΣΤΙΣ 22/11/16
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ”
 


*************************

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΛΑ.Ε ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚH

   


********************************

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

           (23/11/16)

*******************************************

Ο ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΑ ΕΝ ΔΗΜΩ» (EXTRA CHANNEL, 7/11/2016)

ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΑ.Ε

   

*******************************************

Ο ΔΗΜ. ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ” ΤΟΥ ΑΝΤ1 ΜΕ ΤΟΝ Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΤΙΣ 25/11/2016


*******************************************

ΧΟΥΝΤΗΣ ΣΕ MOSCOVICI

“ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ”  

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ν.ΧΟΥΝΤΗ, ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΛΑ.Ε.

ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ

   

*******************************************

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΣΤΗ ΔΕΘ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ Π.Σ. ΤΗΣ ΛΑ.Ε.  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ 

         

******************************************

Παλαιότερα videos

********************

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΧΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ 

Cretetv - 8/6/16

********************

Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ 22 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ:''ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΚΛΑΒΙΑ!''

**********************

ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΑΘΗΝΑ: ΠΑΤΗΣΙΩΝ 14, ΣΤΟΑ ΦΕΞΗ, 8ος ΟΡΟΦΟΣ 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: 210-3800067, FAX: 210-3800015

 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ:
e-mail organotiko.laikienotita@gmail.com 

ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ :
e-mail grafeiotypou@laiki-enotita.gr

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΕΓΝΑΤΙΑΣ 75, 4ος ΟΡΟΦΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - FAX: 2310-271321

********************************************************

 ΦΑΚΕΛΟΣ: ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ 

(ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

------------------------------------------------------00000000000000000aaaaaaaaaeikona


ΦΑΚΕΛΟΣ: ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΚΟΥΒΕΛΑΚΗ

(ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)


******************************************************************************************

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΖΙΑΝΤΖΗ (εφημερίδα "ΠΡΙΝ" - 28/10/12)

"ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ"


*****************************************************************************

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΥΣ:
9 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΠΠΟ
(22/9/2014)

(Κλικ στην εικόνα)

*****************************************************************************

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΤΙΚΑ
"Η ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ

*****************************************************************************************************

ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΦΛΩΡΑΚΗΣ - ΟΙ ΖΕΥΓΑΔΕΣ ΦΕΥΓΟΥΝ Η ΣΠΟΡΑ ΜΕΝΕΙ

***********************************************************************************************


Συνέντευξη του Γ. Τόλιου στο ρ/σ “Παραπολιτικά” και το Ν. Ευαγγελάτο για το χρέος, την ευρωζώνη και την εναλλακτική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ (25/9/14)